Nasveti

  1. Uživajte določeno vrsto hrane

Prava hrana povečuje nivo testosterona v telesu in zmanjša dejavnike za nastanek težav. Uživajte hrano z veliko cinka, selena, kalija, vitamina E in B12: soja, pinjole, arašidi, fige, beluši, rjavi riž, puran, ribe, siri, banane, kumare, poper, paradižnik, velika kopriva, bučno seme, laneno seme, med in ostrige. 

  1. Uživajte sadje in zelenjavo

Sadje in zelenjava vsebujeta veliko potrebnih sestavin za pravilno delovanje reprodukcije. Izogibajte se prevelikim količinam rdečega mesa, hitri hrani in preobilni sitosti pred spanjem. 

  1. Izogibajte se mrzlim, šumečim in alkoholnim pijačam, pravi kavi in močnim začimbam. 
  1. Zmanjšajte telesno težo 
  1. Redna vadba

Zdrava vadba je dobra za splošno zdravje. Vadba za spodnji del trebuha poveča dotok krvi v medenično področje. Vaje za moč povečujejo samozavest in dvigujejo raven testosterona v krvi. Testosteron je hormon, ki igra ključno vlogo v moškem spolnem življenju. Raziskave so pokazale, da je predvsem kratka intenzivna vadba, kamor spada npr. dvigovanje uteži, povezana s povišano ravnjo testosterona. Aerobne vaje so dobre za srce in ožilje in boljšo cirkulacijo krvi po telesu. Ob aerobni vadbi pa se izločajo tudi endorfini, ki skrbijo za sproščenost in splošno zadovoljstvo. 

Keglove vaje

Krčite mišice medeničnega dna s katerimi zaustavljate urin: stisnite jih za 10 sekund, nato sprostite za 10 sekund in to ponavljajte dokler se ne utrudite, naprimer 30 minut. 

Izogibajte se stresu

Sproščajte se, izvajajte dihalne vaje, jogo, meditacijo in negujte hobije. 

  1. Opustite kajenje

Dim, ki ga vdihavate med kajenjem krči žile, s tem se zmanjša pretok krvi. Znanstveno je dokazano, da kajenje povzroča motnjo erekcije. Pri kadilcih je za kar 50-60% večja verjetnost, da bodo imeli motnje erekcije pri starosti 30-40 let. 

  1. STOP odvisnostim
  2. Izogibajte se alkoholu, drogam in ostalim odvisnostim.